آموزشگاه تخصصی پیشرو رایانه شهرکرد
کامپیوتر ،حسابداری،مکانیک،تاسیسات

به صورت خلاصه فتوشاپ یک نرم افزار جهت ویرایش عکس، ترکیب عکس و  همینطور ساختن عکس از ابتدا می باشد. تولید کننده این نرم افزار شرکت ادوبی است که یکی از بزگترین شرکت های تولید کننده نرم افزاری و بهترین شرکت تولید کننده نرم افزار های گرافیکی است.

در کل فتوشاپ کاربرد های بسیار زیاد و مختلفی دارد و قطعا هر کسی که به انجام کارهای گرافیکی کامپیوتری می پردازد به این نرم افزار احتیاج دارد. از کاربرد های آن می توان استفاده در چاپخانه ها، طراحی وب، طراحی دیجیتال، متحرک سازی و تمامی کارهایی که به گرافیک مربوط می شود نام برد. آخرین نسخه از فتوشاپ در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۵ معرفی شده است که با نامAdobe  Photoshop CC 2017 شناخته می شود.

برعکس ایلوستریتور که یک نرم افزار برداری است و از ریاضیات برای محاسبات خود پیروی می کند، فتوشاپ نرم افزاری پیکسلی است و محاسبات آن بر اساس پیکسل ها محاسبه می شود (تفاوت تصاویر برداری و پیکسلی). همانطور که گفتیم فتوشاپ یکی از محصولات شرکت ادوبی می باشد بدین صورت این نرم افزار با دیگر نرم افزارهای گرافیکی این شرکت نظیر ایلوستریتور (Illustrator‎)، پریمیر (Premiere)، افتر افکت (After Effects) و بریج (Bridge) دارای ارتباط قوی است و می توان فایل لایه باز این نرم افزار را در آنها استفاده کرد و بلعکس.



           
سه شنبه 24 شهريور 1395برچسب:, :: 12:24
مرادی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ تخصصی پیشروریانه خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی آموزشگاه و آدرس pishrorayaneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 12173
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1